Urk


En liten uppdatering från natten kanske skulle vara på sin plats.

Sömn
Halsbränna
Sura uppstötningar
Illamående
Spy
Sammandragningar
Sömn
Illamående
Spy
Ryggvärk
Illamående
Spy
Sammandragningar
Kissenödig
Illamående
Spy
Sömn 
...

Phu, denna natten får ej upprepas, jo förresten, om det innebär att jag ligger på förlossningen för att lillan är redo att ploppa ut. Nu har jag i alla fall fått i mig lite gröt, så jag känner att jag har lite mer energi i kroppen än vad jag hade för bara en stund sedan. Nu sitter jag i soffan med mjukisbyxor, hoodie och linne - första gången i sommar och detta tack vare dagens regnväder och den behagliga temperaturen. Jag trivs, det ska ni veta. 

Häpp
 


Kommentarer
Postat av: Dijana & Theodore

Man kan lugnt säga att jag känner mig hjälplös. Jag har "samgråtit" med Theo några gånger som bevis på det.

Tur är det att han inte kommer komma ihåg det som händer nu i början. Jag var en skrikig bebis och jag mår bra nu:P.



Påtal om katter så ska vi nog tyvärr hitta ett nytt hem till Melvin. Vi tror inte att han trivs riktigt. Han är för det mesta själva och vi hinner inte mysa med honom:(. Ni hade två katter??De har iallfall varandra:).

2010-07-25 @ 14:27:25
URL: http://mybabybump.blogg.se/
Postat av: madelene

ush & fy vännen ! känner med dig något så otroligt mycket, kämpa på ! snart snart så kommer lön för mödan. puss !

2010-07-25 @ 19:40:38
Postat av: Carolina

stackare, vad är det här med illamåendet? jag har också märkt att det kommit tillbaka....

men snart har du lillan här vet du, då sitter du uppkrupen i soffan med myshoodie och henne i famnen :)

jag invigde också min hoodie igår, så härligt!! :D



kramar <3

2010-07-26 @ 11:03:55
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0