Ugglor i mossen


Det har varit en väldigt lugn dag idag, dock väldigt mysig. Sis och jag tog en sväng om Lajnen och Algot (som för övrigt är galet söt) och där blev vi bjudna på fika på balkongen. Förresten, det var en ruggigt god kaka, en sådandära sockerkaksliknande sak. Smaskens. 

Just nu halvligger jag lite obekvämt i soffan och det beror på att lillan stoppat upp sina fötter mellan/under mina revben. Hon bökar på som bara den därinne och jag bökar försiktigt tillbaka, allt för att få henne att fatta vinken. Som sagt, det är en bestämd dam det här. Jag kan undra hur det blir om hon förblir såhär bestämd och envis - jag anar ugglor i mossen ... 

Ciao


Kommentarer
Postat av: carolina

jag vill också få sparkar mellan revbenen, haha ;( Lo ligger ju med huvudet neråt, men snett liksom, nästan tvärläge, haha, så hon bökar lååångt ut på sidorna, min mage ser ut som världens roligaste ;)

Gott med fika och kaka :) Är du ledig hela sommaren fram tills Elsa ( ska hon heta så än?) ?



Kram

2010-07-05 @ 17:27:08
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0