Trötter


Det ser ut som vi får lite bättre väder idag, jag hade dock hellre sett samma väder som igår - ösregn och blåst - det är gott när vädret speglar ens humör. Idag är jag mer trött än tidigare och det pga. att jag inte sovit alls mycket inatt, vilket beror på lite av varje (jag har väldigt mycket i tankarna, men mer om det senare) ...

Igår blev det mys i soffan med film och godis. 



Obehaglig och fin på en och samma gång - se den.

Nu blir det en kopp ingefärste med mjölk och honung. Mm.

Häpp


Kommentarer
Postat av: Dijana & Theodore

Får nog ta och se den filmen. Jag har tänkt se den tidigare men har inte blivit av:).



Er lilla flicka kommer att vara så söt i alla kläder ni har köpt. :)

Köp inte för mycket små kläder! Theo varken kräker eller får kisset att hamna utanför blöjan så vi behöver inte byta kläder på honom 5 ggr per dag som vi trodde:P.

2010-07-31 @ 13:09:00
URL: http://mybabybump.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

Tack så hjärtligt för gratulationen! :)

Allt gick super bra och det är verkligen härligt att ha lille Felix på andra sidan magen! :)



Den där filmen är verkligen så gripande! Hoppas att du mår bra! Kramar

2010-07-31 @ 13:57:48
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0