Tjugonionde juli


Det är nog bara att inse faktum, att det lär bli en del dagsuppehåll när det kommer till bloggandet - så är det och så får det bli. Tobias har dessutom semester nu och då är det inte lika kul att sitta här och skriva om saker och ting, men självklart kommer det bli en del rader ändå.

Dagens datum tillhör systra mi, då lillkillen är beräknad till idag och jag hoppas så att min lilla systerson ska ploppa ut snart. Det var ett tag sedan jag sov bra om nätterna, men nu när telefonen ligger bredvid mig (i hopp om ett "nu börjar det") blir det ännu mindre sömn. Leo, se till att ploppa ut nu, jag vet att din mamma vill träffa dig.

Igår blev det grillmys hemma hos mams och mats med delar av släkten. Sen blev det en liten kvällspromenad för herrn och mig, man får passa på nu när jag kan röra mig igen. Ni ska bara veta vad jag längtar till alla höstpromenader med barnvagnen, oj. Idag vankas det kalas i Falkenberg för Tobias mormor, så jag får försöka rota fram något plagg jag trivs i - jag är inte riktigt sugen på att visa mina svullna fötter och ben. Fy.

Slänger in ett till inlägg senare, jag måste ju visa vad som är nytt i min och lillans garderob.

Nu - lite kaffe.

Häpp
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0