Shopping


Det var faktiskt lagom med folk på Gekås igår, tro det eller ej. Det var inte som det brukar, ni vet, då man knappt kommer förbi med vagnen. Vi kom hem med det mesta som stod på inköpslistan, men någon fläkt (till sovrummet) blev det dock inte - jakten fortsätter. Självklart tog vi rundan om bebiskläderna och vi hittade två små söta pyjamasar.



I storlek liten



I storlek större

Mitt blodsocker var inte dirket på topp när vi kom ut, det kanske det inte var därinne heller (enligt Tobias), så vi satte oss på Stantons uteservering för lite käk. Mysigt.

Det ser ut att bli sol idag, så jag kommer förmodligen ligga i vattnet hela dagen. Så, vill ni mig något så hittar ni mig där - valrossen i svart bikini, det är jag det ...

Ciao
 


Kommentarer
Postat av: carolina

gud vilka undebara pyjamasar! gick igenom våra kläder nu när jag tvättar och håller på, och vi har inga pyjamasar i storlerk 50, EN body i storlek 50 och ina byxor och tröjor. väldigt smart eftersom hon skulle bli lite också. så i helgen "måste" jag shoppa, haha ;)

den prickiga pyjamasen var verkligen ursöt!

2010-07-15 @ 09:09:41
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0