Nätshopping


Strandväder idag, så vi beger oss ut mot Getön för lite sol och mycket bad. Förhoppningsvis har alla jäkla brännmaneter hittat ut till havs igen, för fy, tror säker att det var 7-8 stycken senast - nackdelen med västkusten.

Igår passade vi på att nätshoppa lite härhemma och det resulterade i lite höstkläder. Jag hoppas verkligen att jackan passar mig, för jag behöver ju en go sak att ha på mig under alla barnvagnspromenader i höst/vinter. Förresten, syns det att vi tycker om varma och jordnära färger i den här familjen !?



Ha en fin dag, allihopa. Nu drar Mia, Leo, Elsa och jag till stranden.

Häpp


Kommentarer
Postat av: Pyttianna

Åhhh.. najs shopping, det kliar lite i fingrarna på mig. Kändes mysigt med massa höstnytt! ;) Det får bli lite shopping här med efter kläckandet!



Tack så mkt för gratulationen! :) Min blogg segar ju lite för dig och J är i full gång med utredning, lite knas för en del personer emellanåt konstigt nog!

Kram

2010-07-20 @ 14:40:49
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0