Magbild vecka trettiosex


Det blev en halvdag på stranden idag, trots att det faktiskt var jäkligt blåsigt och ibland lite halvkyligt. Sigrid och Andreas kom förbi en sväng och jag måste säga att de är precis så som ett nyförälskat par ska vara - riktigt söta, speciellt när de inte kan sluta röra varandra (allså hela tiden).  

Ännu en vecka har gått, alltså är vi en vecka närmare lillans ankomst och den tanken får mig att mysa inombords. Dessutom har Tobias snart semester, rättare sagt om fyra dagar, så förhoppningsvis går tiden ännu fortare då (jag är nu rastlös). På fredag ska vi hämta ut barnvagnen och allt annat som står på vår lista på Babyhuset. Det känns faktikst riktigt bra att få hem vagnen nu, vi måste ju få klämma lite på den innan lillan dyker upp.



Ciao


Kommentarer
Postat av: Annie

Fin mage du har!

Jag tycker alltid att alla andra gravida är så fina, men nu när jag själv är gravid tycker jag bara att jag är ful och äcklig.:/

Typiskt.



Ciao!

/A

2010-07-18 @ 20:26:55
URL: http://anniemolarin.blogg.se/
Postat av: Carolina

superfin mage, vilket fint put! undra när min lilla dam vill ge sig till känna på det sättet?

jag har också nedräkning tills P får semester, men det är hela tre veckor kvar suuuck!



kram!

2010-07-18 @ 20:52:46
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: carolina

svar: ja delar av slemproppen lossnade förra veckan! har du märkt av något sånt? :)



kraaam :)

2010-07-19 @ 09:07:11
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0