Magbild vecka 33


God morgon. Jag trodde jag skulle få vakna upp till sol och värme, men hua, här är ju grått och lite kallt. Klockan må vara halv åtta, så jag hoppas att solen dyker upp - jag är ju laddad för stranden, jag som har köpt en ny solstol och allt.

Det var ett tag sedan jag slängde upp en magbild, så idag smäller det (inte för att ni kanske är så otroligt entusiastiska gentemot det, men äsch då).





Det börjar faktiskt bli ganska tungt nu, men trots det älskar jag min lilla (stora) mage - framförallt den lilla tösen som ligger däri.

Nu ska jag fortsätta med min frulle.

Ciao


Kommentarer
Postat av: carolina

kul med en uppdatering! och vilken fin liten kanonkula du har! brunis också!

kan ju säga att min inte ser ut sådär, har ingen aning om vart lilla Lo ligger? i rumpan på mig typ, haha :P

2010-07-01 @ 09:35:08
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Ida

Halloj!! Härlig mage du har:)Jag undrar om ni vill låna vårt babygym eller ni kanske har något eget på gång? Vårt är ganska enkelt med tre leksaker som hänger, en som spelar och en som är som en spegel. Ha det gött!!

2010-07-01 @ 10:31:40
Postat av: Jonna

Ida: Hej. Danke danke! Åh, det hade ju varit toppen, för vi har inte kollar babygym ännu (: sol i falkenberg !? kram

2010-07-01 @ 10:44:51
URL: http://djonna.blogg.se/
Postat av: madelene

fina fina magen !

2010-07-01 @ 15:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0