Halsbränna från helvetet


Jag får nu be om ursäkt för mina tidigare tankar om halsbränna:
"jo, men hur farligt kan det egentligen vara".

Jag har nog aldrig riktigt känt av det på riktigt, nej, inte förens igårkväll när vi hade gått och lagt oss. Det kändes som någon hade barbeque i min hals, det bara blossade upp och tillslut tog det över helt och jag var tvungen att springa in på toa och spy. Det sved som in i och jag kände hur det riktigt frätte i både matstrupen och på tänderna ...

Jag tycker verkligen synd om er som konstant känner av halsbränna och sura uppstötningar. Usch. Så, idag är det jag som måste svänga om Apoteket för lite medicin. 

Häpp


Kommentarer
Postat av: Jenny Albertsson

Helt förjävligt är de!!! Men Jonnisen köp Gaviscon, den hjälper. Inte så gott men behövligt :)

2010-07-21 @ 09:54:03
URL: http://jennyalbertsson.blogg.no
Postat av: Dijana & Theo

Haha, man ska verkligen passa sig för vad man säger. Tidigare sa jag att nyblivna mammor verkar "gnälla" på att dem inte hinner göra allt som ska göras under en dag. Hur kunde dem inte hinna tänkte jag??Här sitter jag nu med ben som jag inte har hunnit raka på 1 vecka:P

2010-07-21 @ 11:56:32
URL: http://mybabybump.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Har du testat Omeprazol? Min BM tipsade om dom tabletterna när jag hade halsbränna förra gången. Som Losec ungefär och funkar kanon! Dessutom smidigt att bara behöva ta en om dagen.



Ha en trevlig helg!

2010-07-24 @ 13:13:05
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0