Föräldragrupp


Just hemkommen från första träffen med föräldragruppen och jag kan inte säga att jag är så värst imponerad. Jag har inte haft några större förväntningar, med tanke på att vi fick en grupp med sådant sent datum, så besvikelse är inte det jag känner. Vi var fyra par, varav två som hade barn sedan tidigare, så det var mycket "såhär var det vår första gång" och "såhär ska man göra när det och det händer" - lite smått frustrerande för oss som satt där som förstföderskor och inte fick en syl i vädret. Aja. Jag tror inte att vi kommer gå dit igen, då vi inte fick ut något av dagens träff.

Sicket väder det är idag, ösregn och blåst - höst !? Jag vill bara kura upp mig i soffan, iklädd mjukisbyxor och hoodie. Möjligtvis att lite godis skulle sitta fint, men då måste man ju traska iväg till affären. Hmm. Njae ...

Ciao


Kommentarer
Postat av: Dijana & Theodore

Här är omföderskor inte välkommna på föräldrarträffar. Vad konstigt att det är så olika från stad till stad.



Lillkillen mår bättre:) Hans utslag har minskat radikalt och han är lite lika ledsen. Men jag har trots det inte bestämt mig om jag ska fortsätta på komjölksfritt eller om jag ska köpa mjölkfri ersättning. Svårt att bestämma mig.

2010-07-30 @ 17:45:42
URL: http://mybabybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0