Ett litet troll


Oj, idag sov jag faktiskt till halv nio, vilket är sovmorgon för min del. Trots detta känner jag mig som en klubbad säl, ja, jag känner mig bakfull på något skumt sätt - tung i huvudet, trött och seg. Det kan kanske ha något med det trista vädret att göra, det är ju helt grått när man kollar ut genom fönstret. Aja, jag får göra det bästa av dagen ändå, kvällen är ju redan planerad - först blir det grillning på Fajans och därefter blir det mys med Tommy Körberg (eller ja, det är alltså konsert med honom på Vallarna). 

Hmm, jag kanske ska dra på mig förklädet och svänga ihop något sött och gott, frågan är bara vad ... Ja, det får jag sätta mig och klura på lite. Under tiden kan jag visa det senaste i lillans garderob.
 
 
Ett mjukisset i ekologisk bomull.

När man talar om trollen - nu vaknade hon till ganska rejält, så nu ska jag lägga mig här i soffan och mysa lite med henne.

Häpp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0