Barnmorskan


Blodtryck: kalas
Sockervärde: 4.8
Järnvärde: 138
Ferritin (järndepåer): kalas
Viktökning: 14 kg
SF-mått: 32 cm
Lillans hjärtslag: 150
Lillans huvud: neråt - rörligt 

Besöket hos barnmorskan gick bra. Jag har varit lite orolig för en hel del saker, så jag startade träffen med att börja gråta (hormonsvall). Jag fick svar på alla mina frågor och min oro var inte befogad överhuvudtaget, vilket känns väldigt skönt. Lillan har sjunkit ner ännu mer, men huvudet är fortfarande rörligt och det är inte konsigt att min mage går i vågar stup i ett. Hon beordrade mig att ta en tuppis varje dag, då lillan gör så att jag inte får sova så mycket på nätterna och jag får väl försöka lyda hennes råd (så gott det går). Ja, som sagt, allt såg ut som det skulle och jag ligger fortfarande perfekt på SF-kurvan och det känns ju bra. 

Ciao


Kommentarer
Postat av: Ida

Va bra att allt såg bra ut vännen!! Är nog inget ovanligt att känslorna svämmar över så här på slutet. Jag har också suttit och gråtit hos barnmorskan=)kramis

2010-07-09 @ 22:18:00
Postat av: Jonna

Ida: Det känns faktiskt skönt att höra att jag inte är den enda som suttit där och snörvlat, man känner ju sig så löjlig (: det är nog som du säger, att det inte är så ovanligt såhär på slutet, men tusan vad jobbigt det är - det bara kommer ju. Hoppas allt är bra med er. Får snart hälsa på, för jag vill se när Amanda plaskar i den lilla poolen! Kramar

2010-07-10 @ 08:04:35
URL: http://djonna.blogg.se/
Postat av: carolina

skönt att allt ser så bra ut, längtar tills jag ska dit på torsdag!



kram och godnatt :)

2010-07-11 @ 00:14:30
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0