Yes


Nu sitter jag uppkurad i soffan med håret insvept i en handduk, iklädd en morgonrock. En långdusch fick det bli. Varmt. Kallt. Varmt. Kallt. Va ... Ja, jag tror ni förstår. Värmen gjorde mig yr, sen blev jag för kall, sen alldeles yr. Aja. Nu är jag ren i alla fall (inte för att jag var jättesmutsig innan, bara lite). 

Som det har snöat idag, till och med hagel och regn. Allt i ett. Jag skulle möte upp min bror för att sedan, som systerligt stöd, följa med honom till en kallelse. Jag kan mitt Varberg väl, men idag höll jag på att gå vilse och då ska ni veta att det inte var några småvägar jag gick på. Det snöade (och blåste) så mycket att det inte fanns en möjlighet att skippa handen över ögonen, så ja. Jag kom fram, men jag hamnade på den "stora" vägen ett antal gånger. Farligt.

Min syster och jag fick en bra klapp av paps i julas; en dag på GeKås (pappa betalar). "Köp vad ni vill, bara ni är glada", så i morgon går vi nog där med varsin full kundvagn. Nej, inte riktigt så mycket ska vi köpa, men det plockar alltid på när man är däruppe.

Nu kommer snart Tobias hem från affären, då får vi se om jag lyckas trycka i mig hans hemmagjorda hamburgare eller ej. Det där jäkla illamåendet som ligger och pyr dagligen, men det är pga. något fint jag mår som jag gör i alla fall. 

Häpp!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0