Vart tog den vägen !?



Ja, vart tog den vägen !? Min kondition ... Helt puts väcks. Jag har mått helt okej de senaste dagarna och tänkte att jag skulle hänga med Tobias till gymmet idag. Phu. 20 min på bandet och jag var helt slut, inte kul alls. Jag som var så på G före jul. Skumt att man kan gå ner sig så fort när det kommer till ett, relativt, kort träningsuppehåll. Aja, det är bara att köra igång igen och jag får träna så gott jag kan. Förresten, nu börja man ana bebismage, alltså inte bara tarmar som spökar. Mysigt!

Craving; Babybel. Jag kan äta hur många som helst, mmm, (kanske är bra att jag ska försöka komma igång med träningen igen då).


Häpp!


Kommentarer
Postat av: Elka

Grattis till er! jätte kul att du börjar blogga igen också. Hoppas du fortsätter när ärtan kommit ut också för jag älskar söta bebisbilder!

2010-01-31 @ 16:28:45
URL: http://elka.webblogg.se/
Postat av: sigrid

Vad roligt att du mår bra nog att träna igen! Din kondis är snart tillbaka :)

2010-02-01 @ 10:32:23
URL: http://sigridx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0