Jag vill ha;





Tack!


Kommentarer
Postat av: Elka

ha ha har du lite cravings nu med. Jo härborta i London är allt fin fint, har idag skrivit uppsägningsbrevet av lägenheten så i slutet av mars flyttar vi till sverige igen. Vilket jag ser fram emot. Vi är ju också sugna på hus som jag läste att även ni är. Hoppas ni hittar ett riktigt fint ett!

2010-01-31 @ 22:50:39
URL: http://elka.webblogg.se/
Postat av: Jenny (komvux) Börjesson :)

Hej Jonna!!

Här hamnade jag som av en händelse!! Grattis gumman! Bebis, det är stort! Roligt för er och jag hoppas att allt är super med dig. Måste ju vara flera år sen jag såg dig senast. Ha det gott och ta hand om ärtan ;)



Kram Jenny

2010-02-04 @ 14:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0