Friday


God morgon!

Jag drömmer så konstigt nuförtiden, men det kanske är normalt just nu !? I och med att man går och oroar sig för allt möjligt, så vore det konstigt om man slutade oroa sig i sömnen. Jag har blivit jagad ... av spöken ... (?) Tobias trodde inte på mig, så han blev mer och mer bundis med dem. Jag hittade honom på ett stort flott hotell, drogad på en stol i en korridor och han hade inget minne av vad han hade gjort. Skum dröm.

Igår fick vi ett mms på en liten liten bebis, så otroligt söt. Tobias bror och svägerska fick en liten, ja, blir det en Hugo tro !?


Gekås igårkväll. Det var knappt något folk alls och då är det inte fel att gå där. Det blev dock inte så mycket grejer, men lite i all fall. Jag hittade faktiskt en hyfsat fin stentvättad skjorta och en svart enkel långkofta. Underkläder. Två fina krukor (paps tyckte att de såg begagnade ut). Tvål och sådant fix. Ja, lite av varje. En mysig kväll blev det. Jo, brieost också. Jag har trånat efter detta, men inte hittat någon som är gjort på pastöriserad mjölk, förens igår då. Mmm.

Idag blir det till att plugga. Det är mycket av den varan just nu, men det ska väl bli väl. Sen får vi nog reda på om vi har en ny bil eller ej, spännande. Hoppas. Hoppas.


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0