En klapp på axeln


Jag sitter här vid köksbordet och filar på min litteraturstudie som ska lämnas in i morgon. Phu. Jag förstår inte varför jag alltid ska ha denna jäkla prestationsångesten hängandes över mig när det är arbeteten som ska lämnas in eller som ska redovisas. Jag är aldrig tillräckligt nöjd, så att jag kan klappa mig själv på axeln och säga "det här du, Jonna, det gjorde du bra". Trött. Aja, får hoppas på det bästa helt enkelt.

Idag är det den fjärde dagen som frukosten bestod utav cornflakes och mjölk. Näringsrikt. Nej, men det enda som smakar bra på morgonen just nu.

Tips mot gravidillamående; Riven ingefära, med pressad citron, i varmt vatten. 

Häpp! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0