Ärtans fel (?)


Ja, då har man stressat ett tag med papper och patroner (inte patron som i ammunition, utan som i bläckpatron). Jag skulle skriva ut arbetet jag pratade om tidigare, sex kopior a la 8 sidor plus 14 kopior av bara sammanfattningen, vilket tog lite längre tid än jag trodde att det skulle ta. Det började bra och första kopian printades ut, sen ... tomt ... bläcket var slut ... Ja, man kanske ska vara ute i god tid, men jag har faktiskt haft en ärta att tänka på och allt illamående som kommer där till. Aja, nu är det i alla fall utskrivet, tack vare min kära mors skrivare.  

Mat nu

Förrätt; Musli och fil
Huvudrätt; Potatismos och schnitzel (hmm, får se hur detta går ... jag kräks inte av lukten, alltid något)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0