SPA


Jag mådde inte kalas igår, så därav noll inlägg. Idag är det bättre, om ännu inte helt prima. Aja, så är det att vara gravid har jag fått lära mig.

Skoldag idag, fast inte i skolan. Vi spenderade istället förmiddagen på Friskis&Svettis i Falkenberg, där det blev ett stationspass. Vilka fina lokaler de har fått. Ojoj. Det där gymmet skulle dock passa bättre här i stan, alltså där jag tränar. Här känns det som om alla maskiner står på varandra, vilket resulterar i närkontakt med de andra som tränar. Inte roligt. Jag fick dock höra att det finns planer på att bygga ut i här Varberg, låter lovande. Efter passet blev det lunch i lokalen bredvid. Fy. 70 spänn för en halvbränd quinoaröra, tur att det fanns bröd att äta upp till (läs istället). Dyrt bröd. Väldigt dyrt bröd. Sen bar det av mot Varberg, det vankades studiebesök på kusthotellet. Där kan vi ju verkligen snacka om fina lokaler. Vi fick vandra runt och titta, men det vi såg fram emot mest var nog fikat. Mmm. Gott. 

Jag hade inte tackat nej till en heldag, med behandlingar, på Kurorten. Det är något man borde unna sig någon gång då och då. Härligt värre. Man lägger så mycket pengar på skit, som man egentligen inte behöver. Tänk då att istället kunna unna sig sådana guldkorn som t.ex. massage, ljusterapi, havsvattensbad. Det är ju något som verkligen går in i själen och gör nytta. Självklart är ju inte detta avslappning för alla, men vi är nog många som skulle behöva en SPA-upplevelse ibland.

Hämta bil. Handla. 

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0