Räddningsdroppar


Vi var ju och kollade på Snabba cash igår, vi och kanske tio stycken till. Det var alltså ganska tomt i salen. Skönt. En väldigt bra film, trots mina kanske för höga förväntningar. I och med att bio betyder sötsaker och popcorn, så blev det ju givetvis det också. Under reklamen kände jag att paniken började krypa inpå. Jag satt med en halvt uppäten klubba i ena handen, några lakritar ut gottochblandat-påsen i den andra och popcorn-lådan stod i knät och väntade. Så, med panik i rösten säger jag tyst, "men ... jag har för mycket att äta". Det hade alltså räckt med en grej, bara en.

Nu blir det till att memorera mitt "föredrag" jag ska ha på fredag, om Artros. Phu. Alltid lika nervös, det går inte att förklara hur jobbigt jag tycker att det är. Mina händer skakar som, jag vet inte vad. Räddningsdropparna ligger alltid i väskan, så antagligen använder jag mig utav dem. Frågan är om det är okej att ta dem under graviditet !?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0