Paj


Det blev lite träningskläder för min del idag, trots att utbudet inte var överdrivet stort. Jag hittade en leopardmönstad sporttop, ett svart enkelt träningslinne och ett par svarta träningsbyxor med uppvikningsbar linning. Perfekt. Byxorna är dock lite stora. Det fanns bara storlek L, M hade suttit kalas. Aja, jag växer i dem så småningom. Om inte annat så kryper de säkert en smula i tvätten. Jag är nöjd. Nu smäller det, nu blir det till att börja träna igen. Jag ska försöka undvika att lägga på mig allt för mycket bebiskilon. Jag har dessutom hört att det är en fördel om man är "stadig" i kroppen inför förlossningen. Sen mår man helt enkelt så jäkla mycket bättre av att träna.

Ikväll lagas här paj. Sigrid och jag pratade om lax-paj häromdagen och sedan dess har jag varit sugen på det. Mmm. Tobias och lax går dock inte hand i hand (vilket för övrigt hade sett väldigt festligt ut), så han gör en köttfärspaj. I hopp om att inte låta skrytsam, så måste jag säga att min lax- och broccolipaj med fetaost är på tok för god. Får man säga så !? Äsch.

Ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0