Mutationer


Jag har glömt skriva ner min dröm från natten till igår. Helskum. I korta drag; jag och två andra tjejer blev jagade av en man. Vi sprang runt och försökte gömma oss på olika ställen, detta höll på länge. Tillslut tog mannen fram ett vapen, i form av ett paraply. Detta vapnet kunde skjuta iväg långa spikar och när vi insåg det, så förstod vi att vi var tvugna att ge upp. Han tog då med oss till ett stort vitt hus, flera våningar högt. Han låste in mina vänner i källaren och drog sedan med mig upp för en lång smal trappa. När vi kom upp låste han upp en dörr och puttade sedan in mig i ett liten rum, där jag hamnade på en säng. På höger sida om mig satt en stor tjock man och på den vänstra sidan satt mannen som tidigare jagade oss. De satt och diskuterade länge om vad de skulle göra med mig. Jag var livrädd. Plötsligt säger den ena till den andra "vi slänger in henne i hundgårn', så får byrackan para sig med henne. Det kan bli spännande och se vad som händer" ...

Jag vaknade skräckslagen. Jag? En hund? Va?

Jag tror att jag drömde detta pga. att jag dagen innan läste en del om mutationer. "... se vad som händer". Ja. Jag kan inte komma på någon annan anledning till vaför jag annars skulle tillåta mig själv till att drömma något sådant. Fy.


Häpp.

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Lilla vän...och jag som trodde att jag drömde konstiga drömmar ibland;)

2010-02-11 @ 12:14:29
Postat av: Sigrid

Haha! Vad är det med dig och hunddrömmar?! Först drömmer du om kusinen som får ett hundbarn och sen du! :p Förstår att det var en läskig dröm dock!

2010-02-11 @ 15:22:52
URL: http://sigridx.webblogg.se/
Postat av: Jonna

Ida: Haha, ja, jag drömmer så konstigt nuförtiden. Jag har dock läst att gravhormonerna kan ligga bakom det! Hmm ...



Sigrid: Jadu, jag vet inte ... Något måste det dock vara, eller !? Fast det där med Viktor tog nog priset alltså, en riktigt rolig dröm ju (:

2010-02-11 @ 15:41:44
URL: http://djonna.blogg.se/
Postat av: Elka

ha ha "så får byrackan para sig med henne" förlåt, kanske inte så kul för dig, men jag höll på att skratta ihjäl mig när jag läste det.

2010-02-11 @ 15:58:20
URL: http://elka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0