Mjölk med kaffe


Vad är det för fel på mig !? Tobias åker alltid till jobbet vid 06.15 och efter vår hejdå-puss(ar) brukar jag kunna somna om ganska lätt. Nej. Trots tröttheten jag känner, så går det inte. Aja, så är det. Det är samma visa på natten. Jag vaknar, kan inte somna om, ligger och vrider och vänder på mig, somnar om, vaknar ... Ja. Så. Det är som om kroppen redan har ställt in sig på bebistid. Lite väl tidigt, tycker jag allt.

Jag som trodde att irritationen jag kände, efter att ha prata med Sigrid igår, skulle ha lättat till idag. Icke. Aja, det är bara att försöka släppa det. Det blir du och jag i Copenhagen. Mysigt värre, om än trist att hälften inte hänger med på presenten de gett dig.

Jag kanske har missat något, men Gucci-tapeter !? Vem tusan vill ha detta fruktansvärt fula mönster på väggen !? 

Nu ska jag dricka klart min mjölk med kaffe (inte kaffe med mjölk). 

Ciao.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0