Loppislycka


God morgon. Vaknade tidigt tidigt idag igen, men det kanske kan ha något med att jag somnade klockan nio igår. Kanske. Idag blir det plugg (hoppas jag). Jag känner verkligen att jag har noll motivation, vilket inte är bra alls. Aja. Det är bara att sätta sig vid böckerna och hoppas att motivationen sköljs över mig, en liten våg i alla fall. Tack.

Gårdagens loppisrunda gav inte mycket lycka, men ett par godsaker hittade jag. En gammal fotogenlampa och en välanvänd gammal skål, som är en aningens krackelerad (som jag älskar). På tal om fotogenlampor så ska jag försöka hitta fem liknande lampor, som den jag hittade igår. Dessa ska jag ha till en lite festligare dukning någon gång i framtiden. Nu när jag mår bättre, så är jag fullt redo för att inta alla loppisar på onsdagar och lördagar. Ingen går säker när jag är på fyndarhumör. Ingen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0