Långfika


Just hemkommen från en långfika hos Lina. Mysig värre. Lakritspuckar, kanelbullar, kolasnittar, pepparkakar, te och kaffe. Ja, sådär så ungefär utbudet ut. Fyra stycken vad det, varav tre stycken gravid ... vilket innebär att allt tog slut ... mmm ... Linas lille (helt säker på att det är en liten sak med snopp) ploppar ut vilken sekund som helst. Konstigt nog mår hon super och hon är inte alls stor. Hon har en perfekt mage helt enkelt, vilket hon har haft sen magen började synas. 

Ikväll ska Tobias och jag på dejt, bio står på schemat. Den stora frågan är om jag orkar sitta i två timmar. Jag hoppas i alla fall att illamåendet inte dyker upp, så att det blir panikspring till toaletten ...






Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Hur var filmen igår? Jag och Johan tänkte nämligen skaffa oss barnvakt och oxå gå och se den!

Kram

2010-02-03 @ 10:39:25
Postat av: Jonna

Hej!

Jag hade väldigt höga förväntningar på den, så jag blev lite besviken, men trots det så var den väldigt bra! Joel Kinnaman spelar en helt annan karaktär än i Johan Falk-filmerna, så jag tror att det var därför det blev lite "jaha, men han ska ju inte vara sådan!?". Behöver ni barnvakt så är det bara att säga till, men jag anar att Ingela inte tackar nej till det (: Kram

2010-02-03 @ 10:52:22
URL: http://djonna.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja man vill kanske inte att han ska vara en "riktig" gangster!

Mamma säger nog inte nej till att vara barnvakt=) Kan vara bra att lämna Amanda en stund snart tror jag, annars blir det så jobbigt för mig när det väl är dags...man är ju lite blödig som mamma=)

Men jag har varit iväg och tränat några gånger nu och det har varit skönt att vara barnfri en liten stund.

Lycka till med föredraget det går säkert super tror jag!!

kramis

2010-02-03 @ 13:12:47
Postat av: Jonna

Du kommer bli överraskad av filmen (:

Förståeligt att du är blödig nu som mamma, starka band mellan er ju. Mysigt. Jag kan dock förstå att det kan vara skönt att vara barnfri korta stunder. Blev det friskis!? Nöjd!?

Ha det kul ikväll nu!

Kram!

2010-02-03 @ 14:25:12
URL: http://djonna.blogg.se/
Postat av: Ida

Det blev Friskis ja, tror det passar mig bra! Jag köpte kort för jympa, men det är rätt många pass att välja på nu och olika tider.

Snygga klänningar du hittat=) Det ser ut som det skulle kunna få plats en liten mage i dom oxå!=) Om inte sommaren blir för varm så har du valt en bra årstid att vara höggravid, inga jobbiga vinterjackor som magen ska få plats i...

2010-02-04 @ 08:33:59
Postat av: Jonna

Vi ska till Friskis i Falkenberg på studiebesök om två veckor, en tjej som är funktionär där som går i klassen. Det ska bli skoj att se hur det ser ut där. Ja, klänningarna ser ju vida ut, så förhoppningsvis kan jag växa lite i dem (: jag vill så gärna ha vår nu, slippa tjocka jackor!! Hoppas ni får en mysig helg, solen skiner i alla fall! Kram!

2010-02-06 @ 09:21:54
URL: http://djonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0