Impulsköp


När man sitter hemma och pluggar, så behöver man ta en paus lite då och då. Det kan bli farligt. Man surfar runt lite på olika sidor och gluttar kläder och skor. Ja, vilket resulterar i att man ser en hel del plagg, som man känner att man kanske måste ha. Så, på fredag får jag ett paket på posten: ett par skor och en klänning. Synd att sådana impulsköp känns i plånkan. Mina kängor, från förra året, är inte så värst bekväma längre (hälfodret sticker in i hälen så fort man tar ett steg). Så jag tänkte att ett par nya kängor skulle sitta fint nu när snön kommer att ligga kvar ett tag till. Jag har faktiskt hittat ett par som man kan använda till våren också, perfekt. Sen hittade jag ännu en klänning som jag kan växa i, lite "lönneberga"-känsla får man av den. Mysig.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0