Hipp hipp hurra


Natten har inte varit kalasrolig. Jag har haft en släng av illamående i magen, på något konstigt sätt. Magen jobbar inte med mig, utan som vanligt emot mig. Aja, det går säkert över snart.

Vilket trist väder det är idag, grått och mulet. När ska våren dyka upp !? Sigrid, vi får nog låta skinnjackan hänga ett tag till ... Plugg, plugg och plugg för min del idag. Vi ska lägga upp en kost- och träningsplan för olika typer av individer, som behöver lägga om sin livsstil. Klurigt, men riktigt roligt. Sen blir det lite pykologi på det också, alltid intressant.

Idag fyller mams år. Efter inskrivningen i eftermiddag, så blir det fika hemma hos dem. Te och semla står på menyn, tror jag. Jag hoppas magen är bättre, för en semla tackar jag inte nej till annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0