Frukost på sängen


Tobias är ledig idag, så morgonen började med frukost på sängen. Mysigt. Ostmackor med paprika, äppeljuice och kexchoklad. Mmm. Sen var det provdax för mig. Just hemkommen och jag tror att det gick hyfsat bra. Dagen blir nog ganska slapp, tror jag. Jag skulle egentligen följt med Tobias till gymmet, men ja ... det här med att ta på mig mina löparbyxor känns inte så lockande. Senast vi var iväg hade jag på mig dem, men jag var tvungen att klippa upp resåret för att få en släng av bekvämlighet. Vi ska iväg och kolla på nya, bekväma, träningsbyxor till mig idag. Jag får hoppas att jag hittar ett par, för nu känner jag mig redo att börja träna igen. Skoj.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0