Fix och trix


God kväll. Dagen har rullat på med allt, ja, med allt annat än plugget vill säga. Det får ta mig tusan bli skärpning snart. Jag vill läsa, men min kropp hittar inte lugnet till det. Jag hittar andra grejer att göra istället. Idag hälsade jag på på Mias jobb och satt där och tjötade en stund, sen gjorde jag lite andra ärenden. Det slutade med att jag målade väggen i hallen, som jag tidigare inte har fått tummen ur att göra, så det är ju bra att det blev gjort i alla fall. När jag ändå hade färgburken framme, så blev det ett par penseldrag på hallskåpet också. Visst, det har jag redan målat och slipat, men det finns alltid plats för lite mer färg och fix. Ni som har sett det tidigare ser nog ingen skillnad, men det gör mina ögon. 

Nu ska vi nog snart ta och äta, men min kropp säger att den inte alls känner för det.
Usch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0