Bryggeri


God morgon. Så värst god är den inte, mår inte helt hundra idag. Det började igårkväll, då toan var mer lockande än soffan. Gick och la mig, men den där sömnen ville inte hitta mig på ett tag. När den väl gjorde det, hörde jag ytterdörren öppnas och Tobias kom hem efter kvällens bravader. Ja, när man är gravid och vaknar mitt i natten, så är det extra svårt att somna om igen. Irriterande värre när man känner hur trött man faktiskt är. Aja. Jag somnar någon gång vid halv fyra i alla fall (förlåt Sigrid att jag inte svarade på ditt sms kl 03.00 inatt, jag kände att jag skulle bli pigg då).

Jag vaknar tidigt imorse av att en stark doft hittat min näsa. Det luktade verkligen som ett bryggeri i vårt sovrum. Alkohol. Jag kunde inte ligga kvar där, illamåndet la sig som ett täcke över mig. "Jag måste ut härifrån", så jag hoppas att du hade trevligt igår, älskling.

Frukost lockade inte idag, men något måste man få i sig. Det fick bli två ägg med kaviar och en Postafen.

  

Kommentarer
Postat av: Jenny Albertsson

Jaa men visst är ägg gott:) de är de enda jag kan äta till frukost i princip,

2010-02-27 @ 10:42:24
URL: http://jennyalbertsson.blogg.no
Postat av: Jonna

Riktigt gott är det (: jag har int fått ner det tidigare, men sådant kan visst ändra sig på bara någon dag. Haha.

2010-02-27 @ 11:03:08
URL: http://djonna.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Haha, du är förlåten. Jag är fortfarande i chocktillstånd över att jag fick svar vid halv elva igår;) Puss

2010-02-27 @ 11:22:17
URL: http://sigridx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0