Bröllopsspex


Inatt drömde jag en riktigt spex dröm. Jag funderar självklart lite då och då på hur vårt bröllop ska se ut, som ska platsa inom en snar framtid. Antagligen drömde jag min dröm som ett alternativ till vår speciella dag. Det är synd att det redan är gjort, för tjejer, annars hade ni fått dra på er de riktiga dansklackarna och varit beredda på superspex. Det här klippet är verkligen så fruktansvärt roligt att kolla på, jag skrattar varje gång jag ser det (det har säkert blivit ett 30-tal gånger sen i somras). Det här klassas verkligen som festligt, var så säker. Det borde vara så att ett bröllop ska spegla brudparets pesonligheter, eller hur !? I guess : katsching!   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0