Morrn


Morrn. Kvart över åtta ska vi till vår ordinarie (äntligen) barnmorskan Ewa och kolla läget. Egentligen vill hon bara säga hej innan lillan ploppar ut och antagligen hinner vi träffas en gång till innan det faktiskt händer (hoppas inte), men man vet ju aldrig. Det ska i alla fall bli både skönt och kul att träffa henne igen och det ska framförallt bli skönt att slippa den där lustiga barnmorskan som har jobbat i hennes ställe nu en månad - en riktigt underlig dam.

Det har inte blivit så mycket sömn för mig denna natten, det har molat och grejat i både rygg och mage och när man precis hittar ett okej sovläge, ja, då behöver man gå upp för att kissa - tillbaka på ruta ett.

Nu har jag slängt i mig lite frukost och jag ska snart gå in och pussa liv i herrn. Det blev inget mys med Leo igår, så idag får jag nog ta en sväng bort till sis och snosa lite systerson, som för övrigt redan är 9 dagar gammal - var tusan tar all tid vägen !?

Ciao
 


Kommentarer
Postat av: carolina

lycka till hos barnmorskan :D

2010-08-11 @ 09:32:31
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Lina

Känns skönt att veta att du hör av dej haha! Jag lovar att göra detsamma...

Vad hette hon som du hade nu under tiden som din barnmorska var borta? Känns som om jag har haft alla där borta...

Mola på bara... Här molar det ganska bra här också. Ska snart ge mej iväg för att jobba lite. Inne på sista veckan nu, sååå skönt!!

Tiden går liksom lite fortare när man har något att göra på dagarna...

Hoppas du mår bra annars stompan!

Puss puss!!

2010-08-11 @ 10:13:49
URL: http://linagson.blogspot.com/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Hihi, undrar om du och jag har haft samma barnmorskor i sommar (om du går på Västra Vall)! Jag har Ewa Bengtsson i vanliga fall - underbara människa! Hennes "vikarie" är ju hennes motsats ;-) Ha en fin dag!

2010-08-13 @ 14:09:25
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0