Stol-tapetsering


Här kommer ett gäng bilder på hur stolarna blev efter lite Jonnafix. Det är kul att hitta lite större tygbitar på loppis, sådana som man faktiskt kan använda sig utav. Det brukar ju vara så att de fina tygerna bara finns som spill, så jag är kalasnöjd med mitt fynd - 20 kr. 



  
Den ljusgrå stolen till höger är också ett nytt fynd (eller ja, ett gammalt fynd, men ändå ny ... för mig).


  
Här ser ni även fyra koppar som fick följa med mig hem från min lilla loppisrunda. Jag fyndade två skålar med samma motiv för drygt ett halvår sedan, så jag var ju liksom tvungen att köpa dessa när jag fick syn på dem i förrgår. Jag tror att jag betalade, hmm, en tjuga för alla fyra.

Häpp


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Hihi, nej tyvärr, ingen bebis på g! Gjorde precis ett inlägg just nu. Inget på gång hos dig heller förstår jag... Kanske satsar på ikväll då :-)

Ha en fin dag!



Ps: Jättefina fynd!!

2010-08-26 @ 11:40:42
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill gå loppisrunda med dig i höst! Superfina grejer. Puss

2010-08-26 @ 12:42:52
Postat av: Jenny Albertsson

Fiiint Jonna :) men undra varför är bebisen borta i nedräkningsgrejen, hiii ser lite tomt ut :)

Puss

2010-08-26 @ 15:39:12
URL: http://jennyalbertsson.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0