Skogspromenad


Jag trivs inte att vara bland folk nuförtiden och det beror på att jag inte trivs med mig själv just nu - jag har så svullna ben och fötter, jag känner mig mer eller mindre som en elefant. Så, idag tog vi en snabblunch på Getöns restaurang och fortsatte sedan inåt landet för att trava lite i bokskogen, det blev dessutom lite "spring" i den långa långa trappan som finns där (vi får väl se om det ger resultat). Nu är jag dock helt slut, så det får bli en kall dusch och därefter soffhäng.

Jag kan ju tillägga att jag har fått mer och mer sammandragningar/förvärkar, men äsch, jag vill ju ha the real stuff. Ge mig lite riktiga värkar, lite förhoppningar att något faktiskt är på G.

Häpp
 


Kommentarer
Postat av: Pyttianna

Usch jag förstår precis hur du känner dig just nu, den sista tiden är verkligen jobbig och man söker efter tecken på att förlossningen har startat hela tiden! Jag ska hålla mina tummar för att det skall hända något nu snart!

Alla dessa känslor man har tror jag dock har en liten vits man blir laddad till tusen för att genomgå förlossningen och det tror jag behövs!



Många kramar

2010-08-07 @ 18:20:02
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: carolina

håller tummarna för att det kommer igång. vet hur det känns att inte vilja vistas bland folk, blörk... ;)

ta hand om dig och elsa :)



kram!

2010-08-07 @ 18:26:00
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0