Fix, trix och lite sött


Jag känner mig lite smådepp nu ikväll, men det kanske inte är så konstigt - en kompott av att gå på övertid och en faslig trötthet. Det sistnämnda beror nog mest på att jag inte har fått min dagliga dos av sömn, jag börjar faktiskt förstå dem som tar en power nap mitt på dagen. 

Annars har det varit en väldigt lugn dag för min del, ja, som alla andra dagar just nu. Jag var och köpte lite blommor i förmiddags, det har nämligen varit tomt på växter i våra fönster ett tag (våra katter älskar grönt). Jag var även och köpte lite tyg på Kupan och därefter åkte jag hem och klädde om ett par stolar (slänger upp ett gäng bilder på dem senare, eller i morgon). Ja, det är la sådant jag sysslar med nu - jag älskar ju att gå här hemma och småpyssla, fixa och trixa med både färg och form.

Snart kommer vi in i en sådan där mysig höstperiod (favoriten) och det innebär ju att det vankas loppisrundor för min del - onsdagar och lördagar - då får Elsingen och hennes pappa lite mystid på tu man hand

Nu ska vi äta tacos och därefter ska jag lyfta på locket till vår godisgömma, jag känner att jag är värd lite sött ikväll.

Trevlig kväll, allihopa.

Häpp


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Låter som om du och jag har samma uppladdningssätt ikväll! Hoppas att tacos sätter fart på bebisarna, hihi! Vi kanske ses på förlossningen eller BB imorgon ;-)

2010-08-25 @ 19:43:06
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Carolina

gud vad gott med tacos!!

klart du är värd sött gumman <3 jag åt upp mitt förlossningsgodis igår, hehe, tur att vi har hela frysen full med sött ;)



massa kramar till dig och bebban <3

2010-08-25 @ 21:19:16
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Lina

Känner mej ganska redo... Va tror du om inatt??

JONNA!! Kan dom inte bara komma ut? Jag vill veta vad det är för en liten i maggen!!

Jag är nog mer nervös nu än förra gången, tror det är bara för man vet vad man ger sej in i...

Ne nu ska jag se om jag kan gå o lägga mej och se om det blir någon överraskning inatt...

Hoppas det händer något snart Jonnis!!

Puss puss!!

2010-08-25 @ 23:10:51
URL: http://linagson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0