...


Ingen bebis ännu, men en hel del molvärk och det känns ju lite positivt. Visst, det kan man ha i veckor innan, men alla krämpor som är nya är för mig nu välkomna. Det känns som om tiden går fortare när jag har något att fokusera på.

Idag är det den 10:e och beräknat födelsedatum för lillan är den 19:e - 9 dagar kvar ... Okej, man kanske inte ska stirra sig blind på just ett datum, men att tänka "ja, hon kommer någon gång i augusti-september" skulle inte funka alls för oss. Det är dock klart att vi tänker plus minus några dagar.
 

Idag ligger jag i soffan med magvärk (molvärk och vanligt magont) och här kommer jag nog ligga ett par timmar. Jag ska försöka mig på lite sömn också, då Charlie har börjat kraffsa på sovrumsdörren igen och det innebär att man är vaken en hel del på natten. Phu.

Aja, ha en fin dag, allihopa.

Häpp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0