Det här med att vara gravid ...


Det här med att vara gravid är en konstig grej egentligen. Ena stunden kan man känna sig fullkomligt nere, man kan må så illa att man måste ta en sväng om toaletten och därefter känna sig så trött så att ögonen sviker - en halvtimma senare kan man plötsligt känna sig hyffsat pigg, lagom glad och man kan ha ett otroligt stort sötsug. Ja, exakt så har min dag varit idag. Phu, nu är jag dock tillbaka på det förstnämnda, minus illamåendet (som tur är).

Oftast när jag är lite sådär smådepp plockar jag antingen fram städhandskarna eller så drar jag på mig förklädet, idag blev det både och. Jag knåpade ihop en enkel äppelkaka, som nu ligger i frysen tillsammans med vaniljbullar, hallongrottor och kolakakor - alltså fika till alla besök man kommer få inom kort.

Nu blir det till att sätta på fläkten på högsta nivå och därefter ska jag lägga mig och vila en stund.

Häpp


Kommentarer
Postat av: Ida

Guuud va gott det låter! Skynda dig ut Elsa för vi längtar efter både dig och kakorna:) kramis

2010-08-13 @ 15:54:16
Postat av: Jonna

Ida: Haha, det är rätt det - säg till henne, för oss lyssnar hon inte på (: tss. Får se om vi hinner hälsa på er innan Elsingen kommer, vi vill ju se när Amanda vandrar omkring, Ingela har berättat. Kramkram

2010-08-13 @ 16:28:55
URL: http://djonna.blogg.se/
Postat av: IDA

Kikar in och önskar er lycka till med eran tös.

Vi väntar också en liten flicka =)

2010-08-13 @ 20:19:58
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0