BF+7


Jag trodde faktiskt inte att jag skulle behöva skriva detta, tji fick jag - en vecka över tiden, BF+7. Jag känner inte alls att något är på G, men vi har i alla fall fått en tid till läkaren nästa torsdag och förhoppningsvis blir det datumet ett slags skrämseldatum - lillan ska ut innan dess.

Frågan är vad jag ska orka hitta på idag !? Hmm, jag kanske ska ta och besöka min lilla systerson, Leo, som för övrigt har börjat få lite ont i magen. Stackarn. Sen blir det nog väldigt lugnt, jag har liksom ingen lust till att hitta på saker, men ändå vill jag ju att tiden ska gå (de två sakerna går inte riktigt ihop).

Aja.

Ciao
 


Kommentarer
Postat av: Ida

När vi gick och väntade på att Amanda skulle komma ut blåste det också riktig storm men sen dagen hon kom ut var en härlig fin höstdag...tänker på er! kram

2010-08-26 @ 10:13:29
Postat av: Lina

Sova! Då går tiden fort...

Jag hade gärna sovit hela dan idag, men det är alltid något som behövs göras... Tvätta, diska, städa...

Du har säkert något litet pyssel som behövs fixas.

Annars har jag massa loppisfynd som behöver kärlek, har inte riktigt haft tid...

Du kan få komma och fixa till dom om du vill! Haha!

Puss på dej!!

2010-08-26 @ 10:24:02
URL: http://linagson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0