Små söta plagg


Jag som önskade att det skulle regna idag, behöver lite pluggväder. Det är inte alltid lätt att sätta igång självmant, det finns så mycket roligare grejer att sysselsätta sig med. Aja. Det ska la gå.

Jag tänkte visa lite kläder som vi inhandlade igår.
Tänk så många oanvända plagg vi kommer ha i garderoben, plagg som lillan inte kommer hinna ha på sig, men vad gör det egentligen !? Vi ska ju faktiskt ha fler barn. Vi köpte även en jättesöt bomullsfilt med elefanter som håller varsin röd skallra, men den får ni se någon annan gång tror jag.





Kommentarer
Postat av: carolina

åh, den marinrandiga bodyn var ju suuuper!!

elsa, vad fint!! :D



jag tror också att de tär en liten tjejja i magen, men det är nog mest för att jag drömt det så himla många gånger! skulle jag inte drömt skulle jag nog inte ha en aning :)

2010-04-21 @ 09:02:32
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0