Mörkrädd


Herre ... Jag sitter och kollar på Dr Phil, som idag handlar om varför män är otrogna. Ja. Alltså. Gah. Där sitter en man och en kvinna på scenen, kvinnan har tidigare varit älskarinna till gifta män och mannan säger att män är otrogna för att det ligger i deras natur att vara det.

Kvinna säger, i stor sett, att i förhållanden får kvinnor sköta sitt jobb, vilket är att vara fräscha och attraktiva för sina män. Om detta inte görs, så kan kvinnorna inte beskylla dem för något. Mannen på scenen säger, i stort sett, att män är otrogen för att bli förstådda av sina partners, otroheten är alltså något som bör fölåtas "... jag ville ju bara bli sedd".

Alltså, jag vet inte vet jag skall säga. Vilken jäkla uppfattning människor har !? Man blir ju fan mörkrädd.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0