Kick


Sicken dag det har varit, sådär grå och trist. Det har blivit en hel del plugg, trots att koncentrationen inte har varit på topp idag. Jag har haft så mycket annat i tankarna, plus att lillan har sparkat på för fullt hela dagen. Lyckligvis fick Tobias känna en rejäl kick när han kom hem, mysigt, för det brukar ju vara så att hon lugnar sig lite när han lägger handen på magen.

Så ja, det har varit en stilla dag idag och så kommer kvällen fortsätta. Tobias ska måla sista omgången i sovrummet, så snart är det klart därinne. Längtar. Vi ska nämligen börja fixa med barnmöbler och allt som kommer därtill nu. Varför vänta !? Eller ja, rättare sagt, vem orkar vänta !? Inte jag. Det har kliat i fingrarna alltför länge nu. 

Det slår mig lite då och då att jag faktiskt ska bli mamma. Helt otroligt.  


Kommentarer
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Haha nej varför vänta, man vill ju göra allt på en gång!!! jag var exakt likadan! Vi har också haft det grått idag, va lite sol på förmiddagen men nu ser det inte så lovande ut.. vi bor i Malmö, o ni? ha en mysig kväll, och hopaps hon fortstätter sparka på, det är ju så mysigt!!! kram

2010-04-27 @ 18:22:52
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Pyttianna

Nej, jag håller med dig.. Varför vänta och orkar inte vänta! Helt rätt! Vad kul att fixa i ordning! :) Ja visst kan man ligga och titta hur länge som helst, det är ju så mysigt! Kram

2010-04-27 @ 23:55:24
URL: http://pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0