Jordgubbar med mjölk och socker


Morrn. Jäklar vad jag sover dåligt nuförtiden. Fogarna ömmar, sendrag, varm, kall. Ja, listan kan göras lång. Sen kan jag sova som en stock ibland, som i natt till exempel. Tobias väckte mig när vårt billarm gick igång. Jag vaknade sådär hastigt och sprang upp ur sängen, mitt hjärta slog så snabbt och hårt - jag var alltå beredd på att jaga tjuvar på parkeringen. 

Larmet hade antagligen gått igång av sig själv, men Tobias sa att han tyckte det var lite skumt iom att det hade gått igång tio minuter tidigare ockå - ehm, va !? Ja, första gången tjutandet gick av stapeln sov jag verkligen som den stocken jag nämnde, för vår parkering ligger precis vid sovrumsfönstret. Aja, det är ju bra att jag kan få djupsömn lite då och då i alla fall. 

Tidigare under denna graviditeten har jag väckt Tobias på natten, enbart för att säga; "du, jag är så otroligt sugen på jordgubbar med mjölk och socker". Konstigt nog somnade han om ganska snabbt. Dålig stil. När vi var och handlade igår, så såg jag äntligen de eftertraktade jordgubbarna - en stor ask hamnade i vagnen.  

Söndagsfrukost.


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Åååh, vad gott det ser ut. Både mackorna och jordgubbarna!!

2010-04-04 @ 11:12:53
URL: http://sigridx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0