Fix och trix


Lördag. En lördag med sol, till och med. Dagen är fullspäckad med lite av varje. Tobias ska måla sovrummet, äntligen, som jag har väntat på detta ögonblick. Jag hade kunnat fixa det själv, om det bara inte hade varit så myckt underarbete. Nej, det lämnar jag till honom, han är ju ändå målare.

Själv ska jag sysselsätta mig med lite småfix - fix och trix är det jag är bäst på, eller ja, det jag tycker är mysigast att syssla med. Sen ska vi till Falkenberg och hälsa på en sväng och då ska jag även få några gamla ramar av Ingela. Snällt. Passar ju bra, då jag inte åkte på loppisrundan idag - måste stilla fyndbehovet. Oj, storhandla ska vi visst också göra ...

Ha en kalasfin dag, allihopa.

Häpp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0