En rejäl spark


Mitt stackars lilla huvud. Huvudvärken gör sig fortfarande påmind och febern är tillbaka. Aja, så är det, det är bara till att ta det lugnt och kurera sig. Trist.

Påskhelgen har varit jättefin. Kalas, konsert, middag. Ja, i lördags var vi hos Mackan och Emma och vi hade bestämt att vi skulle inviga grillen (trots dåligt väder). Så gott, så gott. Varje tugga smakade sommar. Mmm. Senare på kvällen spelade vi Pictionary. Det var vi mot dem, det var dock vi som snubblade på mållinjen. Jäklar, vad man tjaffsar under spelets gång - en prövning helt enkel (vi är fortfarande kära, så ni vet).

Igårkväll levde ärtan rövare och han/hon fick in en rejäl spark, då Tobias hand låg på min mage. Han såg helt paff ut, det var första gången han har känt något från den lille. Mysigt värre.   

Idag blir det plugg, som vanligt. Inget påsklov för min del.

Häpp.


Kommentarer
Postat av: carolina

det är så mysigt!! jag blir förvånad över hur kraftiga sparkarna ändå är!!! min bebis verkar vakna så fort jag tar det lugnt och varvar ner, eller när jag dricker kaffe ;)

hehe, sällskapsspel och ikea brukar vara alla pars prövning ;)

2010-04-06 @ 10:03:39
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej, hittade precis hit! Fin blogg... Så jag ser att det blir ett augustibarn för dig med, själv skall jag ha den 2:a. Spännande. Är det ditt första?

Kram

2010-04-06 @ 19:34:42
URL: http://pyttianna.se
Postat av: carolina

vad länge!! men när jag ringde mamma mia- kliniken istockholm fick man inte reda på det förens vecka 29 och då med fostervattensprov... :S 100o kr kostade det, helt vansinnigt.

därför ringde jag sibyllekliniken :) dom kollar med ultraljud från vecka 23, och kostar bara 300:-

=)

2010-04-07 @ 16:09:48
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0