Loppisrunda


Åh, här vaknar man upp på en lördag, en lördag där det ser ut att bli ett sådant där kalasväder. Ingen annat än underbart. Ärtan levde rövare tidigt imorse, jag antog att han/hon tyckte att det var dax att gå upp ur sängen - tji fick jag för sparkarna känner jag fortfarande av. Myspys.

Igår fick jag ett himla sug efter Swippers saftis, men vi lyckades inte hitta det på ICA. Någon som vet var man kan få tag på det !? Jag måste måste måste ha ...

Vad händer idag tro !? Jo, först blir det loppisrunda - armbågarna är redo för att knö sig fram och tillbaka i kön. Jag ska lära våra barn detta tidigt, alltså vilka som man behöver knö på lite extra och vilka man bör släppa förbi. En viktig lärdom om man ska hänga med mamma på loppisrunda, ska ni veta. Sen ska vi ta i tu med balkongmöblemanget och allt som kommer därtill. Vi får väl se vad vi kommer hem med. Fix och trix, min favoritsysselsättning.

Nu blir det en dusch och sen bär det av.

Häpp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0