Ärtan och jag


Tom på ord idag, därav inget bloggande. Det har varit en lugn dag som spenderats på balkongen, där har jag suttit i solen och opponerat på gamla uppsatser (skoluppgift). Nu ser jag ett slut på skolan i alla fall, nu när det inte är så mycket kvar. Tyvärr ligger allt ihopsamlat som en klump, dvs. allt ska nästan vara klart på en och samma gång. En sak har jag upptäckt och det är faktum att det går så mycket lättare när man är två - ärtan och jag är ett bra team.

Den där prickiga bikinin som jag beställde för ett tag sedan fick åka tillbaka, den satt nämligen inte bra någonstans. Synd på en sådan fin sak. Jag hittade dock en annan på HM, som jag ska hämta ut idag - jag hoppas på bättre lycka denna gång. 

Ikväll blir det kalas i Falkenberg, Sven fyller ju år. Grattisgrattis. 

Ciao 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja nu börjar magen bli riktigt stor. :) skönt med en dag i solen! Hoppas att du har det kul på kalaset! kram

2010-04-14 @ 21:40:37
URL: http://pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0