Äntligen hemma


Nu är vi hemma igen efter en runda på Gekås. Vi shoppade faktiskt inte så mycket, lite smått bara. Kläder till lillan, ett parasoll till vagnen, en badbalja, en MAM-nappflaska och lite annat. Jag får lägga upp en bild på kläderna i morgon, så söta så. Vi hittad förresten vita omlottbodys, dock är de långärmade så jakten fortsätter. 

Fogarna spökade en hel del när vi vandrade runt där, inte kul alls, så det är tur att man kan "rundan" därinne. Nu blir det sängen, jag behöver sömn.

Hörs i morgon. 

Häpp
  


Kommentarer
Postat av: carolina

åh, gekås, KUL! vill åka dit i sommar igen när vi vet var det är för kön :)



grattis till flickan!! roligt att dom trodde kille innan, haha :P

har ni namn klara?=)

2010-04-20 @ 21:36:00
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Sara - gravid

åh jag vill också till Ullared, men det får bli i sommar när vår lilla plutt kikat ut =)

2010-04-20 @ 21:57:21
URL: http://saralundqvist.webblogg.se/
Postat av: Anna

Ja precis, jätte roligt! Kul med GKs, tyckte du att det fanns mycket överlag och så? Mor min skall dit på fredag så man skickar nog med henne en liten lista :P

Vi hade tänkt att kolla kön men under det ultraljudet upptäcktes ett njurfel (som är under kontroll och allt tyder på att det är bra) så jag vet inte hur vi skall göra riktigt nu. Får se lite.

Kram

2010-04-20 @ 23:35:45
URL: http://pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0